Pukul 2 - Pukul 7


Haish...penat tol hari ni...
Alikisahnye bermula begini...
laptop aku LCDnye rosak so aku pun sanggup la ke Penang tuk antar servis...
(sbnrnye nak safe budget sbb laptop under warranty lg...)
so pg td aku call company tu n die ckp laptop aku x ok lg...
so x pe la...
(sbnrnye tgh meratapi
kesedihan smpaikan tetido hahaha)
elok je pukul 2 company tu call balik...
die ckp dah ok n boleh ambik...
(dalam hati aku melonjak
kegembiraan tp bercampur dengan nak maki hamun company tu sbb bgtau lmbt...)
so nak dipendekkan cite..elok je pukul 2 aku pun gerak ke penang...
(walaupun x tau jln penang nasib baik dengan bantuan hp n82+Garmin berjaye tidak menyesatkan aku)
dah la kedai tu tutup kul 5...
kedainye pulak dekar
Gurney...
aku pun terus bngn tanpa mandi n pecut ke sane bersame evo ku...
(evo la sngt sedangkan kete saga je pun..tah bpe speed trap aku kena pun aku x tau...)
dengan kelajuan
evo aku(saga)aku smpai Penang pukul 3.15...
ambik je laptop aku terus balik...
(gile tul aku ni...smpai penang ambik laptop terus bla...)
akhirnye aku smpai
arau kota keriangan pukul 7...
alhamdulillah...

0 Response to Pukul 2 - Pukul 7

Post a Comment